tirsdag den 28. august 2012

Lidt fra ferien og blog-pause

Så må jeg vist hellere få lavet et indlæg igen. Der kommer måske til at gå noget tid, før jeg laver nogle indlæg igen. Jeg har fået seneskedebetændelse i min hånd, efter at jeg forsøgte at strikke på tynde pinde for at strikke halstørklæde til min niece. (Nu husker jeg så, hvorfor det var, at jeg stoppede med at strikke for ca. 20 år siden!). Jeg kan derfor ikke lave noget kreativt i øjeblikket, og jeg skal helst heller ikke bruge min computer for meget. Derfor vil jeg holde en blog-pause, indtil min hånd er i orden igen. Hvor længe der går, ved jeg ikke. Men dette bliver nok det sidste indlæg i et stykke tid.

Jeg har som bekendt holdt ferie, og jeg fik ikke lavet noget af det, jeg havde planlagt at ville lave. Til gengæld har jeg været på et par udflugter sammen med mine forældre. Vi var en tur i Søndervig for at se sandskulpturer. Det var helt fantastisk. Det er også derfra, jeg har taget billederne til den header, jeg har på i øjeblikket.


 



****************************************************************************

En anden dag var vi på Himmelbjerget og en tur i Silkeborg. Det var rigtig flot vejr, så man kunne se langt deroppe fra.

 Tårnet på toppen af Himmelbjerget

 Udsigt ud over søen


Denne eg er lidt speciel. Den blev plantet i forbindelse med, at kvinder fik stemmeret i 1915, så den er snart 100 år gammel.

****************************************************************************

I min ferie var jeg også en tur i Panduro Hobby, hvor jeg fik købt noget stof og en skæreplade med lineal og kniv til at skære firkanter/strimler ud til patchwork. Så må vi se, hvornår min hånd tillader mig at komme i gang med det.



Det er lidt svært at se, men den øverste er lilla

****************************************************************************
Jeg fik da også syet et par mobiletuier i min ferie, to til min veninde og et til hendes datter, fordi hun sikkert ville blive misundelig, når hun så, hendes mor fik nogen. Min veninde havde først pakket de to ud til hende selv, da hun fik brevet, og så havde datteren sagt, at de var mega seje, og spurgt om hun måtte få det ene af dem. Det måtte hun jo ikke. Men så fik hun en pakke selv (den til hende lå nederst i konvolutten). Hun syntes, det var mega sejt ;-) - hun er vild med lilla og pink, og hendes mobil er pink!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.